Friday, March 21, 2008

EclipseCon 2008

Most ért véget a az idei EclipseCon. Rengeteg jó előadást hallhatott az akinek sikerült elmennie. Részemről kimaradt (a piszkos anyagiak ugyebár), de remélem jövőre sikerül nekem is kijutni. Ian statisztikája szerint két magyar ember is volt, ha jól sejtem ők az OHF projekt tagjai voltak a B2I-től.
Szemezgetek pár olyan előadásból ahol felkerült a prezentáció és szerintem igen hasznos vagy informatív (és még elég sok prezentációt én sem néztem meg):
  • Using Commands and Menu Contributions - ez egy elég nagy hiánypótló, eddig talán egy használható írást láttam (már) a 3.3-ban megjelent új menü, gomb kezelésről.
  • RCP Authorisation Managment - 3.4-ben debütáló projekt, aminek valószínűleg igen sok fejlesztő fog örülni.
  • MP3 Manager és az RSSOwl 2.0, az MP3 Managernel sokkal inkább használható az előadás anyaga. De az tény, hogy érdemes mindkét projekt forráskódját átnézni.
  • OSGi Complete ez is egy hiánypótló a négy friss Equinox / OSGi "modulról".
  • API Design Workshop - a cím magáért beszél.
Jó pár előadás anyaga nem került fel, pedig 100%, hogy érdekesek voltak (tudom, ezért kell elmenni).

No comments: